Saturday, May 5, 2012

hanya ujian KECIL,,lihat mereka tu

semalam, 4 mei 2012, aku sbg student fisio sperti biasa telah menduduki peperiksaan OSPE..(Objective Structured Practical Examination)..3 hri sebelum menduduki OSPE..aku rse xtenang..gelabah..risau..memanglah bagi kita itu NORMAL..but..semalam, sbelum msuk ke bilik peperiksaan..kawan aku tegur..muka aku nampak stress skali..tp, aku cakap normal lah.. then dia ckp, kita ni Allah bagi ujian sikit je..tengok para syuhada' kat PALESTIN tu..sanggup berkorban demi agama, negara..xrasa gentar langsung..
tapi KITA ni? nak exam pon takut masyaAllah..padahal kita dah biasa dah dengan benda ni..bersyukurlah dgn apa yg kita ada..
jangan lupa..kita sebagai saudara seagama..tanah yg dipertahankan tu..tanah BUMI ISLAM..kita orang ISLAM..apa sumbangan kita? utk mempertahankan BUMI Palestin tu..tu tanah KITA UMAT ISLAM..
sedih rasanya..
paling xpon..kita jangan sokong sama skali ISRAEL tu..kita kene BOIKOT barangan yg ada kaitan ngn ISRAEL..contohnya,


MOGA kita boleh tolong sikit2 pon jadilah..jangan lupa doakan mereka.
SEMOGA DIBERIKAN KEMENANGAN KEPADA PARA SYUHADA' PALESTIN..
ameen..

No comments:

Love ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers