Sunday, March 25, 2012

bilalah giliranku tiba?~tahniah kawan~

notification menunjukkan satu berita gembira buatku~ berita pertunangan sahabatku~ aku membuka page group untuk ex schoolmates..sungguh ramai tidak menyangka bahawa dialah yang bakal bertunang tu.. tahniah buatmu!! aku tumpang gembira..smoga berbahagia..dan dipanjangkan jodohnya sehingga ke akhir hayat.ameen.



aku terfikir sejenak..semuda itu dia berjumpa dgn tulang rusuknya..insyaAllah..bilakah tibanya untuk ku? biarlah si dia yang mencariku..bukan aku yang terhegeh2 mencarinya...semoga naluriku ini betul..aku memohon agar betul pilihan ku kelak..tak berapa nak best lah memikirkan hal2 dewasa yang tak perlu aku fikirkan..tapi siapa kata tidak perlu??

umurku sudah pon mencecah angka 2..rasanya tidak salah... kebimbangan fitnah itu berlaku amat menganggu.. semoga dijauhkan..

apa-apa pun..TAHNIAH buat sahabatku...FATIN..aka abeyy..semoga dilimpahkan kebahagiaan..dunia dan akhirat..ameen...

~salam kasih dariku~

No comments:

Love ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers