Sunday, March 25, 2012

seKADAR perKONGSIan~

aku hambaNya yang serba kekurangan...pasti ada kekurangan disetiap sudut kehidupan..begitulah juga aku hamba yang banyak membuat kesilapan..dan aku ingin menebus sgala kesilapan lampau itu..

disaat orang bergelak ketawa..aku hanya mampu tersenyum menandakan aku bahagia..disaat orang bersedih, aku hanya mampu membuat mereka tersenyum..tapi tidak cukup untuk membuat mereka bahagia..

aku bukanlah seorang sahabat yang 'perfect' untuk mereka..tapi aku tahu mereka dah berikan yang terbaik untuk aku..aku bukanlah seperti para sahabat nabi..yang setia kepada nabi..tapi aku sedang usaha ke arah itu.. itu lah sebabnya aku sangat menyayangi hubungan persahabatan ini..walaupun aku bukan yg terbaik..tapi mereka banyak mengajarku erti kehidupan dalam persahabatan..alhamdulillah..Allah telah mengurniakan aku sahabat seperti mereka..

saya tengah berusaha menjadi lebih baik~


sesungguhnya aku merasa malu dgn dosa-dosa lampau disaat menadah tangan memohon keampunan dariNya...


No comments:

Love ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers