Monday, March 26, 2012

no worries..but still

hari ni 26 mac 2012..aku xtaw nak cakap macam mana..aku harap kawan2 xd simpan dendam ngn aku.. kalau de pon..aku minta maaf taw! hurm..terima kasih kat kawan2 yg dah maafkan..yang belum tu..aku hy mampu doakan moga dilembutkan hatinya..ameen..

hari ni bosan dan mengantuk..aku duduk sorg2 di satu sudut tu..membuat aku terfikir.. salah ke nak berkongsi ilmu yg kita dapat? mereka bole berkata aku hanyalah berlakon dan tunjuk baik..astagfirullah..minta disimpangkan..istigfar byk2 nadiah..xpe..ni dugaan..kau pon xyah layan sgt mulut org..mulut org mmg xleh tutup.. huhu..okay..lpas ni..aku hy mmpu kongsi ilmu kat ruangan ni sahaja..diorang nak ckap pe..biarlah..FaceBook..biarlah menjadi sumber aku untuk terus berhubung dgn rakan2 lama..


mungkin juga ini salah satu cara menghapus dosa2 kecilku? tp xdelah seberat mana ujian ini kalau nak ditimbang dgn kesusahan orang lain..bersyukurlah kerana msih ade Ujian untukmu nadiah~

untuk kawan2, 
jangan pernah putus asa, jangan pernah patah semangat, jangan pernah pandang belakang jika kita rasa kita nak kembali ke jalanNya dan memohon keampunan dariNya atas dosa2 lampau... teruslah maju ye!
untuk saya juga! walau perubahan ni xdelah drastik..trus jadi seorang wanita solehah..sekurang-kurangnya aku sedang berusaha ke jalanMu..

No comments:

Love ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers